Nieuwe hoofdsponsor VV Netwerk

Pijnacker, 25 juni 2024 – Volleybalvereniging Netwerk uit Pijnacker heeft met trots aangekondigd dat Velux Elektrotechniek de nieuwe hoofdsponsor wordt. Velux Elektrotechniek, al bijna 60 jaar een bekend bedrijf uit Pijnacker, zal vanaf het komende seizoen de vereniging ondersteunen en hun naam verbinden aan de club.

Velux Elektrotechniek is deskundig op het gebied van ontwerp, aanleg en onderhoud van elektrotechnische installaties. Zij adviseren, ontwerpen, leveren, keuren, onderhouden en repareren kleine en middelgrote installaties. Zij doen dat met deskundige en enthousiaste medewerkers.

De betrokkenheid van Velux Elektrotechniek bij de lokale gemeenschap wordt onderstreept door hun beslissing om de hoofdsponsor te worden van een lokale sportvereniging. Dit partnerschap past perfect bij hun missie om bij te dragen aan de maatschappelijke betrokkenheid in Pijnacker.

Daarnaast is de vereniging verheugd om Sportkledingopmaat.nl te verwelkomen als tweede sponsor. Dankzij de bijdragen van deze sponsoren zal het team van Netwerk het veld betreden in gloednieuwe tenues, speciaal ontworpen voor het nieuwe seizoen.

Binnenkort zal VV Netwerk de sponsoren en de nieuwe tenues presenteren. Hou onze social media in de gaten!

Velux Elektrotechniek en Sportkledingopmaat.nl zijn sponsoren van VV Netwerk