Velux Elektrotechniek nieuwe hoofdsponsor van VV Netwerk

Pijnacker – Volleybalvereniging Netwerk uit Pijnacker heeft een nieuwe hoofdsponsor: Velux Elektrotechniek, een lokaal bedrijf dat al meer dan 60 jaar nauw betrokken is in de gemeente Pijnacker. Bedrijfsleider RenĂ© van Haastert, zelf oud-speler bij Netwerk, is een bekend gezicht binnen de vereniging.

Velux Elektrotechniek zit midden in een rebranding proces, waarbij de focus ligt op meer zichtbaarheid en maatschappelijke betrokkenheid. Voor Van Haastert was het ondersteunen van Netwerk dan ook een logische en goed getimede stap. Achter de schermen is er al volop gewerkt aan nieuwe wedstrijdtenues, waarin Velux Elektrotechniek schittert als sponsor, samen met Sportkledingopmaat.nl.

Met deze samenwerking benadrukt Velux Elektrotechniek niet alleen haar technische expertise voor particulieren en bedrijven, maar ook haar inzet voor duurzame en maatschappelijk verantwoorde projecten. Deze betrokkenheid bij de regio sluit aan op het maatschappelijk verantwoord ondernemen van het bedrijf, waarin deze lokale verbondenheid belangrijk is.

Volleybalvereniging Netwerk is trots op deze nieuwe samenwerking en kijkt vol vertrouwen uit naar de toekomst met Velux Elektrotechniek. De sponsorovereenkomst werd op 27 september officieel ondertekend door Jaap Mensink namens Netwerk en René van Haastert namens Velux, in aanwezigheid van de Sponsorcommissie.